Një nga mësimet që subjektet politike kanë mësuar nga ngritja e stuhishme është se demokracia duhet të rinovohet dhe thellohet tekë lideret poltik të qdo subjekti apo grupi që mbraon intreseat e qytatarit por jo klanet e banitve poltikë.
Siç ndodh zakonisht në një demokraci, jo të gjithë pajtohen me ndryshimet e propozuara. Ajo që bie në sy është se mbështetësit dhe kundërshtarët e ideve poltike vështirë se manifestohen përgjatë linjave partiake apo enkspertve të politikës në shoqëron demokratike siq është Kosova. Entuziazmi në një masë të kufizuar dhe skepticizmi i tepërt mund të gjenden në të gjitha palët, me partinë tradicionale që kan platform per dsistein e shtetit ligjor dhe ati diplomatic në gjitha fushat e pluralizmit poltik. Politikanët kryesorë me të vërtetë kanë dhënë bekimin e tyre për zbatimin e kushtetuese dhe asesi nuk duhet të dalin jasht saj siq është te poltikanet Kosovar qe disa e sheklin tmerrsisht pa pasur kulture poltike, por kundërshtimi është natyrë cilësor në mënyrë që çështja të mos jetë skepticizmit . Rezistenca është pjesërisht praktike në natyrë dhe pastaj i reziston pshtjellimeve specifike. Kryetari i zgjedhur i drejtpërdrejtë, por atëherë ai nuk ka më nevojë të kryesojë këshillin e qeevrsi së vendit por duhet të jet ni vezhgus idenjt pa shkelur kushetuten e jo siq është tek poltika Kosvare që Krytari është mbi të gjitha dhe si mbret pa dhën askujt llogari. Por disa lider poltikë dëshmojnë se janë të lidhur me demokracinë aktuale dhe përfaqësuese me forcën e argumenteve dhe marrin një qëndrim shumë themelor kundër shkeljeve të mdha që sot lideri bie ndesh me ligjin apo shkel Kushtetute e vendit.
Demokracia sociale duket se është e ndarë nag disa lider poltike apo subjeket poltike që sot kan klane dhe grupe të caktuara për të mbi jetuar gjat gjithë kohës në skenen poltike. Kjo është shumë e keqe për shoqerin demokratiek dhe qytarain icili ka humbur besimin tërsiht tek lideret që jan mishru me klaneve mafi dhe bandave poltike . Ajo që bie në sy është se ‘çelësi monarkal’ i Kushtetutës e Kosovë thirret si një argument kundër shkelsve të cilit po thirren në kushtetuten e shtetit.t kushtetues. Në të vërtetë, ‘vullneti i popullit’ në kushtetutë nuk e fitoi asnjëherë një mbikqyrje të plotë që si akt më i lart i shtetit të mos shkelët nga matrapazet politik . Popullit sovran duhej, të ketë garonte që askush mos të shkel kushetutën e vendit Pavarësisht nëse ekziston një lidhje kauzale apo jo, është e vështirë të thuhet, por në praktikë sovraniteti popullor me rrënjë të errët përputhej në mënyrë të përkryer me preferencat e vendosjes politike. Për vite me radhë, ajo ka preferuar të shihet një demokraci që kufizon fuqimisht ndikimin e njerëzve. Më shumë demokraci së shpejti i afrohen populizmit dhe, prandaj, ndjenjave të neveritshme popullore.
Demokracia në Kosovë është indirekte, përfaqësuese, elitare, e orientuar nga konsensusi, ofron një rol kryesor për ‘ndërmjetësimin’ e partive dhe shumicë në zyrat e caktuara. Në krahasim me vendet tjera, votuesit Kosovarë duhet të kan kujdes kurë të shkojnë në votime se kujt do ti japin bekimin,sepse deri më tani shum subjekte poltike dhe lider jan traguar të pa aftë plitikisht dhe jo që kanë shty proces përpara për shetin e Kosovës . Por partitë qeveritare do të zhvendosin ekuilibrin disi dhe të vendosin më shumë pushtet në duart e votuesve. Risitë e parashikuara kushtetuese janë një përpjekje për të forcuar sovranitetin tradicionalisht të dobët në Kosovë Pavarësisht kritikave të brendshmetë disa subjektev polike siqë është WW-ja që qdo herë e ngritë zërin për të gjitha dukurit dhe shtërembimin e nocionit shtetë, nga klanet e poltikës dhe liderët e tyre.