Shumë njerëz mendojnë se është gabim të bësh diçka të paligjshme. Si mund të bazohet një detyrim i përgjithshëm për bindje ndaj ligjit. Do të marrim shembull Kosovën . Sot vendi është demokratik dhe ligjet vendosen në Parlament,që përbehet prej përfaqësusve të zgjedhur nga populli.
Ata që marrin pjesë në zgjedhjet parlamentare dhe votojnë për përfaqësusit japin një premtim në heshtje se do ta miratojnë ligjeslacionin që do të dalë nga procesi demokratik. Kjo vlen edhe për ata që nuk marrinë ta krahasojmë Norvegjin esotme me atë të viteve 1940-45. Në atë kohë shumica e njerzëzve që banonin në atë vend,nuk kishin mundësitë ndikonin në në legjislacion siç është tek ne në Kosovë,ata qe nuk kishin të drejta politike nuk premtuan se do të u bindshin ligjeve që dolën në ato vitedhe nuk kishin gabime mosbindja ndaj këtyre ligjeve.Përgjithësisht,duhet t,u bindesh ligjeve në një shoqëri,vetëtm dhe kur ligjëvënsitë zgjidhen në mënyr demokratike siç nuk jan zgjedh në Kosovë.
Sepse thyrja e ligjit llogaritet si thyrje e premtimit të dhën ,ku do të ketë pasoja për autoritetet e Kosovës. Ky argument mbshtetet mbi kushtin e premtimit se nuk do të ket shtetë mbi shtet siq do të ketë autonomi ne Veri të Mitrovicës apo të ashtu qujturat,,yajednica,,ku pa kurrfar turpi siq deklarohën autoritetet e politikës kosovare.
Premtimi ka forcën detyruse e ajo forc e jep populli,ai që e jap fjalën ,duhet ta mbaj, edhe lideret tan ket duhet te ken parasysh. Mirëpo ky kusht nuk përdoret për argumentuar vetë deryrimin për të mbajtur premtimin,sepse argumenti në këtë rast siq është në Kosovë do të futej në rreth vicioz.
Nuk nund të thuash se njeriu duhet ta mbajë fjalën ,vetëm dhe vetëm kur ka premtuar ta bëjë këtë,sepse këtu behët fjalë që njeriu duhet ta mbajë premtimin e dhanur.
Një problem i njëjtë del se autoritetet Kosovare e kan humb vetëdijen e tyre në Politikë kur duam të argumentojnë detyrimet moral të një forem tjetër autoriteti.
Nuk mund të arsytohen detyrimi se duhet të bësh ashtu si thot Brukseli,se Brukseli urdhëron bindje.Problemi vlen edhe për autoritetet e Kosovës që lidhet me institucionet vendore,e më shum se me përsona siq ësht kryemninistri.Për ndonjë është e kuptimshme të mendojë se janë rezultate të mira të një qeverisje demokratikeqe e detyroin qytetarintë rrebelohet në masa të mëdha për kryengritje popullore apo studentore.
Kjo të kujton idenë e Xhon Stujart dhe të Edmund Bruks, tradita duhet të bëhet norm morale,për zakonet dhe institucionet që kanë rezistuar kohës,e kanë argumentuar nevojën e tyre politike.kështu duhët edje liderët tanë të argumenjtojnë premtimin e dhan se nuk ka shtetë mbi shtet në Kosovë. Sepse duhet të bëjmë atë që ka më shumë mundësi për të na sjellë sa më shumë të mira.