Shesheli dhe radikalët e tij nuk e kanë ndalur skandalizimin e publikut serb për ditë të tëra. Ai menjëherë pasi u dënua dhe u shpall fajtor, në Hagë, njoftoi se do të përsëriten krimet e luftës dhe se në këtë kohë ai do t’i fillojë me kryetarin e Aleancës Demokratike të Kroatëve në Vojvodinë Tomislav Zhigman dhe kryetarin e Lidhjes së Social Demokratëve të Vojvodinës, Nenad Çanak.
Sheshel është kërcënuar se ka për t’ia “thyer hundët” kujtdo që guxon ta quajë kriminel lufte. Ai me zëvendësin e tij ka kërcënuar deputeten e Partisë Demokratike, Aleksandra Jerkov, ndërsa me kolegët e partisë së tij ka shkelur flamurin kroat në Asamblenë Kombëtare, duke ua sharë “Nënë Ustashe” dhe duke shkaktuar një skandal diplomatik.
Tubimi i radikalëve të Sheshelit i paralajmëruar të mbahet në Hrtkovci nga të cilat radikalët nuk do të heqin dorë, pavarësisht nga një ndalim policor, do të jetë një tjetër mundësi për sjellje të dhunshme mbi ne që jemi mësuar të shohim orgji të tilla.
Paraqitja e sotme e Sheshelit dhe e radikalëve e tij të duket e frikshme, por të gjitha këto janë të padëmshme, pothuajse janë lojë fëmijësh në krahasim me atë që vepruan vullnetarët e Sheshelit gjatë luftërave të viteve të nëntëdhjeta.
Në mesin e shumë krimeve të mbështetësve të Sheshelit, mizoritë e tij, brutaliteti dhe tmerri janë shfaqur në Shtëpinë e Kulturës në Çellopek në verën e vitit 1992.
Janë veçanërisht të theksuara mizoritë e Dushan Vuçkoviqit, Repiqit, Darko Jankoviqit, Puftes, anëtarëve të “Grerëzave të Verdha” të përbërë nga mbështetësit e Sheshelit.
Vuçkoviq ishte anëtar i Partisë Radikale Serbe, ndërsa Jankovia në gjysmën e dytë të majit të vitit 1992, në një pushim të shkurtër në mes të luftës dhe grabitjeve në Bosnjën lindore, ka punuar si roje i sigurisë në mitingjet e partisë radikale, në Kragujevc dhe në Podgoricë.
Bajrami i përgjakshëm
Qendra Kulturore, në Çelopek u shndërrua në një burg për boshnjakët nga fshati Diviq. në afërsi të Zvornikut. Në mars 1992, banorët e Diviçit mund të shihnin që tanket dhe artileria e Ushtrisë së Jugosllavisë ishin vendosur në brigjet e Drinës, pranë Zvornikut të vogël. Nga ky pozicion më 9 prill, qyteti Kulla u granatua mbi Zvornik aq shumë, edhe pse thuhej se Serbia nuk ishte në luftë.
Diviqin e granatuan më 26 prill, dhe të nesërmen ushtria serbe hyri në fshat. Fshatarët i mblodhën para xhamisë dhe u kërkuan që t’i dorëzojnë armët e tyre. Shumica e fshatarëve u larguan nga fshati, por u kthyen pas disa ditësh, sepse mendonin nuk kishte më konflikte lufte.
Ushtarët serbë hynë përsëri në Diviq në fund të majit, pas së cilës dy burra u bllokuan në dy autobusë nga kompania Drinatrans dhe u transferuan në Qendrën e Shtëpisë së Kulturës në Çellopek, të shoqëruar nga policia.
Kushtet në kampin e improvizuar burgut ishin të tmerrshme. Në ditët e para të burgosurve nuk iu kishin dhënë asnjë ushqim, as edhe ujë të mjaftueshëm. Ata i ruanin të burgosurit për të mos lejuar të dalin nga dhomat, ku ishin paraburgosur.
Më të tmerrshmet ishin vizitat e vullnetarëve të Sheshelit të cilët ndërhynë në Qendrën Kulturore. Ata në mënyrë çnjerëzore kishin torturuar boshnjakët, pastaj i kishin vrarë.
Krimet e sheshelianëve në Qendrën e Kulturës në Çelopek ishin një orgji e tmerrshme që mendja normale njerëzore thjesht nuk mund ta kuptonte. Vuckoviq dhe Jankoviq, të shoqëruar nga shokët e tyre, Ivan Koraq, i quajtur ZOKS, Dragan Slavkoviq, i quajtur Thoreau, Sinisha Filipoviç, hajdut, Goran Saviq dhe shumë të tjerë kanë demonstruar të gjitha thellësitë më të errëta të një mendjeje patologjike, antinjerëzore.
Në prag të Bajramit, më 10 ose 11 korrik të vitit 1992, ata hynë në Qendrën Kulturore, dhe urdhëruan baballarët dhe bijtë e tyre myslimanë të dalin në skenë. Pastaj i urdhëroi ata të zhvishen lakuriq dhe më pas i detyruan të ndërveprojnë me njëri-tjetrin. Jankoviç i vuri një armë në gojë një të burgosuri, e detyroi të qëndronte në maja të gishtërinjve dhe pastaj e pyeti babanë e tij. nëse ai ishte djali i tij i vetëm. Kur babai i tij u përgjigj se ishte djali i vetëm që kishte, Jankoviq u përgjigj: “Ti as këtë nuk do ta kesh më”, dhe pastaj me gjakftohtësi nxori armën dhe e vrau në prani të prindit.
Jankoviq kishte therë me thikën e tij tre boshnjakë, ndërsa Vuçkoviq e kishte prerë në fyt një të burgosur tjetër, të cilin më parë e kishte goditur nga armë.
Pas festës së Bajramit, Jankoviq erdhi përsëri në Çellopek dhe të burgosurve u kishte prerë organet gjenitale dhe veshët, pastaj ata i kishte detyruar të hanë pjesët e tyre të trupit. Një të arrestuar boshnjak, i cili kishte qenë një lojtar futbolli, e kishin detyruar të dalë lakuriq në skenë dhe të ulej në pozicionin e lutjes dhe pastaj me thikë e kishte goditur disa herë në kofshë. Pastaj një myslimani i ka prerë gishtin e vogël, një tjetri i kishte gdhendur një kryq në ballë, ndërsa tre të tjerë i kishte therë me thikë. Slavkovië iu kishte afrua të burgosurit që ia kishte prerë gishtin, dhe në fund e kishte goditur me armë.
Në gjyqin kundër Jankoviqit dhe Saviqt para Departamentit për Krime të Luftës të Gjykatës së Lartë, në Beograd, njëri prej të burgosurve të mbijetuar nga Çellopek ka dëshmuar kështu. “Sapo Repiq i detyroi ata të këndojnë këngën nacionaliste serbe urdhëroi Bikiçin për të dirigjuar këngën që ai nuk e dinte. Pufta ia kishte treguar këngën gabimisht dhe kur ai kishte dirigjuar ata e kishin rrahur me shufra hekuri. Pastaj e pyetën se çfarë dirigjenti ishte kur nuk e dinte atë këngë. Boshnjaku kishte treguar se nuk ishte dirigjent por hidraulik. Pufta urdhëroi të gjithë ata që të shtrihen në dysheme dhe pastaj shkeli mbi ta. Dëshmitari kishte dhjetë ditë gjurmët e çizmeve të Puftës në trupin e tij . “
Ja se si Sheshelianët e festonin Vidovdanin në Shtëpinë e Kulturës në Çellopek në vitin 1992, sipas një dëshmitarit të mbijetuar:.. “Për Vidovdan erdhi Repiqi. Ai ishte i vetëm dhe mbante një pushkë automatike me dy shanzherë dhe një pistoletë me tre plumba. Një djalë, i cili ishte skizofren, Repiqi e pyeti se ku po shkonte. Ai nuk dinte si të përgjigjej dhe e vrau. Një djalosh tjetër tha ishte i plagosur. Repiqi e vrau me armë dhe tha se tashmë nuk je as i plagosur. Pastaj ai filloi të godasë një pushkë automatike dhe vrau njëzet njerëz, duke plagosur 19 të tjerë dhe një dëshmitar.
Ja si veproi një pjesë e elitës kulturore serbe në atë kohë në mbështetje të Sheshelit e të Milosheviqit
Në ato vite, njerëzit zgjoheshin rreth Sllobodan Millosheviqit, e Vojislav Sheshelit, meqë satelitët e tyre politike kishin punuar në bashkimin e “gjithë serbëve në territorin e Serbisë,” krijimin e kushteve që “të gjithë serbët të jetojnë në një shtet”. Në atë kohë edhe elita kulturore serbe filloi punën patriotike.
Matija Beqkoviç predikoi se, “Kosova është fjala më e shtrenjtë serbe” e cila “nuk mund të blihet pa gjak, dhe pa gjak nuk mund të shitet”; Branka Crnçeviq gjente në kolonat e saj armiqtë e serbëve; Rajko Petrov Nogo, në mënyrë retorike, pyeti: “A nuk e nënkuptojnë vëllezërit tanë myslimanë, që të mos kenë frikë nga gjaku ynë?” dhe vampiri u përgjigj: “Ne duhet të provojmë pjesën tonë të gjakut“; Milovan Vitezoviq e përcolli Milosheviçin në Ushçe, duke lansuar një slogan për “njerëzit e zgjuar”; Miroslav Tohol u pajtua me “mbretërimin e shkrimtarit të Radovanit, Gojkos, Rajko, Dobricës dhe Vukës“; Dobrica Qosiq publikoi doktrinën e “zhvendosje e njeriut” (eufemizëm për spastrim etnik) duke qenë në një lidhje të vazhdueshme telefonike me Radovan Karaxhiç Ratko Mlladiqin e të tjerë. Dragos Kalajić komentoi mbi bombardimin e Sarajevës, duke thënë: “Kur pashë tym dhe kur pashë duke u djegur Sarajeva, unë duhet të rrëfej se ndjeva një gëzim të madh”; Vasilije Krisheni filloi ta lansojë tezën mbi kroatët si një “popull gjenocidal”; Moma Kapor, tha se nuk ishte gjë e keqe që Vukovari u rrënua, sepse ishte një qytet i barokut provincial; Gojko Gjogo këshilloi Karaxhiqin: “Në veri të lumit të Dubrovnikut, duhet të gjithë të vriten”, dhe kështu me radhë, dhe çdo gjë në këtë stil…
(Pjesë nga një shkrim i gjatë, i botuar në Al-Xhazira)