Ali Hertica

Mr.Ali Hertica: Kriminelët dhe shteti i së drejtës

Nevojitet zgjidhje e përbashkët Nuk është vetëm qeveria që duhet të angazhohet për parandalimin dhe luftimin e krimit. Qytetarët iniciativat private Kompanitë,investimi në siguri Institucionet sociale, ndihma e viktimave / ndihma e autorëve, provë e problemi politik (agjenda politike) Ruajtja e rendit publik dhe sigurimi janë ndër funksionet bazë të qeverisë Politikanët debatojnë për krimin çdo ditë. Të gjitha partitë politike kanë vizionin e tyre për trajtimin e krimit. Natyra dhe shkalla e krimit llojet e krimit krimet kundër rendit dhe autoritetit publik .Krimet e dhunshme kundër jetës dhe personit. Formimi i imazhit rreth krimit Imazhi ynë i krimit ndikohet fuqishëm nga raportimi në mjetet e komunikimit masiv shpesh krijon një imazh të shtrembëruar për shkak të vëmendjes joproporcionale Korniza e kornizës: raportimi i njëanshëm krijon një imazh stereotip dhe përgjithësisht stereotipik: një imazh fiks krijohet për një fenomen të caktuar sepse media gjithmonë raporton për temën në të njëjtën mënyrë. Imazhi i përgjithshëm: a konkluzioni i përgjithshëm nxirret nga një ose disa raste të veçanta të nxjerra Korniza e referencës dhe perceptimi selektiv Korniza e referencës: kornizë e formuar nga vlerat, normat, përvojat dhe interesat tuaja personale Njerëzit shpesh zgjedhin mediat bazuar në kornizën e tyre të referencës: ju zgjidhni median që konfirmon pikëpamjet tuaja. dhe pritjet Formimi i imazhit për krimin formohet nga kuadri juaj i referencës, i konfirmuar nga media dhe përvojat tuaja ndikojnë në këtë (për shembull, dikush nga një rreth i drejtpërdrejtë është dashur të merret me krimin/padinë) .Matja e krimit

Kërkim sasior dhe cilësor Metodat e kërkimit sasior: mblidhen një numër i madh të dhënash që shprehen në shifra dhe përqindje (anketime, marrje në pyetje) Hulumtim cilësor, informacion më i thelluar (intervista të thelluara me viktimat dhe autorët (pyetje të hapura).Qëllimi më shumë pasqyrë në funksionimin e krimit,Policia dhe statistikat e gjykatës Statistikat e policisë janë një paraqitje e krimit të regjistruar: krimet që janë raportuar në polici nga njerëzit ose që janë zbuluar nga vetë policia krimet që nuk raportohen nuk llogariten.Një raport hartohet për çdo raport, një raport me shkrim në të cilin policia ose një oficeri tjetër hetues i jep informacione për kohën, vendin dhe rrethanat e një shkeljeje, krimi ose aksidenti. Statistikat e policisë ofrojnë vetëm një pasqyrë të kufizuar të numrit aktual të krimeve të kryera . Njerëzit nuk raportojnë krimet për të gjitha llojet e arsyeve (p.sh. për shkak të turpit)  Disa krime shpesh mbeten të padukshme Prandaj statistikat e policisë janë kryesisht të dobishme për krimet me një gatishmëri të lartë për të raportuar Gjykata. – Matja e fitimeve dhe vëmendja ndaj burrit apo gruas së duhur në vendin e duhur Disavantazhet e racionalizimit .Një botë në të cilën ekzistenca njerëzore rrezikohet të kontrollohet gjithnjë e më shumë dhe në të cilën mjetet dominojnë gjithnjë e më shumë qëllimet. – Diferencimi dhe specializimi në ndarjen e punës çon në tjetërsimin e punonjësve dhe në dallime të mëdha pushteti në kompani, organizata dhe shoqëri në tërësi – Qasja jopersonale dhe qëndrimi formal burokratik në marrëdhëniet midis njerëzve – Kërkesa të larta që procesi modern i punës vendos mbi punonjësit, me pasojë pushimin mjekësor për shkak të stresit dhe përjashtimin e një shtrese të ulët që nuk mund të plotësojë kërkesat – Rritja e fuqisë së organizatave burokratike. Paradigmat e racionalizimit. Paradigma e funksionalizmit: Përparësitë e Weber-it theksohen, racionalizimi është çimentoja e ekonomisë kapitaliste dhe çoi në rritjen e pasurisë materiale. Ndarja e punës është një aspekt i rëndësishëm i racionalizimit të procesit të prodhimit,solidariteti mekanik bazohet në ngjashmëri: ndarja e ulët e punës si në shoqërinë tradicionale dhe solidariteti organic,një ndarje e mëtejshme e punës si në një shoqëri moderne. Paradigma e konfliktit , marrëdhëniet e pabarazisë sociale për shkak të racionalizimit: shpërndarja e pabarabartë e prosperitetit dhe marrëdhëniet e pabarabarta në shoqëri. Kërkimi i fitimit dhe pronës rritet shumë nga përdorimi i metodave racionale. Tjetërsimi ka të bëjë me izolimin e individit, i cili nuk ka të drejtë të thotë se çfarë dhe si prodhohet (punëtor prodhimi në linjën e montimit).Paradigma e aktorit racional: nëpërmjet racionalizimit, aktorët mund të kontrollojnë gjithnjë e më shumë procesin për të arritur qëllimet e tyre. Sjellja dhe marrëdhëniet janë të përshtatura për qëllimet që dikush dëshiron të arrijë. Shoqëritë tradicionale ndryshojnë më shumë nga njëra-tjetra sesa nga shoqëria moderne. Ndryshimet në nivel makro ndërmjet shoqërive tradicionale janë të mëdh. variacioni në nivel mikro është më i madhi në një shoqëri moderne. Njerëzit janë të pavarur dhe duan të dallohen. Shoqëria moderne karakterizohet nga individualizimi: procesi me të cilin individët mund të rrisin gjithnjë e më shumë pavarësinë e tyre në fusha të ndryshme. Kuptimi i institucioneve shoqërore tradicionale po ndryshon gjithashtu, një kompleks rregullash pak a shumë të formalizuara që rregullojnë sjelljen e njerëzve dhe marrëdhëniet e tyre të ndërsjella. Familja dhe martesa po ndryshojnë sepse mendimi dhe sjellja e individit udhëhiqet më pak në mënyrë të vetëkuptueshme dhe të qartë nga normat e këtyre institucioneve. Pozicionet sociale gjithashtu kanë më pak gjasa t’i atribuohen dikujt bazuar në për shembull, origjina. Shënim anësor: dëshmitë empirike për individualizimin nuk janë po aq të forta kudo. Shkencat shoqërore u shfaqën në kohën e modernizimit dhe shkencëtarët socialë e konsiderojnë veten si reflektim sistematik shkencor mbi ngritjen e shoqërisë modern, Iluminizmi shihet shpesh si pikënisja e ndryshimit, në të cilin proceset e racionalizimit, shtetformimit, demokratizimit, institucionalizimit, individualizimit dhe globalizimit çuan në ndryshime drastike sociale dhe politike në botë. Pikëpamjet që dikur ishin të vetëkuptueshme nuk janë më të tilla dhe anasjelltas.Karakteristikat e shoqërisë moderne perëndimore. Politike shpeshherë shtete kushtetuese demokratike në të cilat qytetarët kanë të drejta dhe pushtet  sovranitet popullor. Gjithashtu të drejtat sociale klasike dhe themelore. Në shoqëritë tradicionale, ata që janë në pushtet vendosin dhe njerëzit janë më të varur ekonomik dhe rritja e prosperitetit në mbarë botën dhe për shkak të globalizimit (= procesi i zgjerimit dhe intensifikimit të kontakteve dhe varësive në distanca shumë të mëdha dhe përtej kufijve kombëtarë) tani ka shumë më tepër një treg global në kontrast me tregjet lokale të së kaluarës. .

Kontrolloni gjithashtu

Shpresa Bajraktari: Krenari – 80 vjetori i çlirimit të Tiranës !

Krenari – 80-vjetori i Çlirimit të Tiranës! 17 nëntori 1944 është Dita e Çlirimit të …